Måndag 21 Juni!

Jihaaaah!
Helgen har varit toppen! Igår hade jag & Oscar picknick innomhus! Vi åt kyckling,potatissallad,jordgubbar & drack röd vin. Solen svek oss därför fixade vi saken genom att sitta på hans golv i lägenheten. Mycket mysigt. Vi fick sockerchock mot kvällskvisten så vi gled runt 1 timme på våra longboards! Vretabacken blev en experimentuell tur för mannen, han låg på rygg & balanserade genom att se ut som hon i Ajax reklamen, ett fett X! haha :)

Träffade mina tjejer också, vi solade & snacka lite skit igår. Planerade även in en tisdags-middag & torsdagsbio! Veckan kan inte bli bättre :) Ska ju dessutom fira Midsommar & på 40 års kalas på lördagen ! Tjoho!
Men nu ska jag jobba dock & ikväll äre Thaiboxningen!

Tjingeling // Anna
Ps. Foton kmr ! ;)

Kommentarer
Postat av: Martinis

Gullis :) mina tjejer, fint! :') <3

2010-06-21 @ 16:51:34
URL: http://fousonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0