Livet är en fest!!

Min lördagskväll igår var en av de bästa på LÄNGE !
Mycket pga allt fint folk jag hann med att träffa igår!
Lunchade med mormor & besökte graven vid minneslunden en stund. Därefter hann jag med det Kungliga Bröllopet tillsammans med Carolin & kort efter det var det en tågresa in till sthlm med Oscar. Där möttes vi upp av hans Syster Maria, bror Jhon & flickvännen Linn. Dessutom var Oliver med, Marias 2 åriga son! SJUKT SÖT!
Ví åt middag på ett as nice ställe vid hötorget. Jag körde på lax&potatis, Oscar åt 300grams burgare :O

Anyway, efter middagen vare dags att röra sig till Tumba igen där ett glatt gäng vänner vänta hos Anton på hans faders 50årsfest! Hann komma dit för att sen dra & se MIKE SNOW, BASEMENT JAXX på Gustav Adolfs torg och FYFAN VILKET DRAG DET VAR!! MER folkfester åt alla!

Kl 03.30 gosade jag ner mig hos O & lukta han i nacken,sen slockna jag m ett leende på läpparna. Vilken dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0