Bara vara!

Det har varit så mycket intryck de senaste dagarna. Fyllt upp dagarna med massa kul som strandhäng, kvällsdopp med vänner & pojkvän, biofilm & grill. Haft en otroligt rolig helg med andra ord! Men man behöver även tid för sig själv. Idag är en såndag där jag bara vill ligga ner i sängen lr på gräsmattan. Fundera på allt & inget. Andas och bara vara utan några måsten lr uppgifter. Jag känner hur min kropp&sinne skriker efter lite vila ifrån ALLT & ALLA. Iallafall för ett par timmar.  Senare ikväll är ska jag på thaiboxningen & sen inväntar ett natt-dopp med mina underbara vänner Martina&Amanda. Men det är egentligen behagligt, älskar kvällsdopp. Det är ngt magiskt över det hela.

Jag har en förmåga att alltid fylla upp dagarna ändå. Även om jag bestämmt mig för att tat lugnt. Idag vart de morgonträning & sen lunch med mamma hos Danka i Centrum. Avocado,kycklingspett & vitlöksdressing, njammi..
Ska ta en tupplur,stänger av mobil & datorn & stänger dörren. Behöver lugnet, iallafall för en stund.


<3 / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0