Sammanfattning av Gryt


Vad kan jag säga. Gryt & Norrköping slog mig med häpnad. Aldrig förr har jag upplevt ett sånt lugn. Sena sommarnätter med middagar ute på en veranda med plankor som bränner om fötterna. Ett glas vin & Ted Gärdestads toner i bakgrunden. En puss på kinden & en blick som säger mer än allt annat. Frukost m egna gjorda croissanter ute i morgonsolen, varma kyssar & heta nätter. En chokladbit här, en tur med båten där, massa skratt & skoj. Jag kommer titta tillbaka på den här helgen & le med de bredaste leende mina läppar förmår att le. Tack Oscar för en underbar helg med dig!



Kommentarer
Postat av: Martina

Naaaw vad gulliga. Vad härligt! Bra beskrivet, nästan så att jag kan känna känslan :')

2010-07-05 @ 16:27:19
URL: http://fousonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0