Törstdag.

Regnet kom igår. Det smattrade som granater mot mitt fönster. Jag gillar att somna till regn, mysigt på något vis. Fast sova gjorde jag knappt igår... sjukt trött idag. Min mage är också i obalans. Uppsvullen som en jätteballong, IBS? Jag tror det. :( Ser ut som jag är gravid,för bara magen är klotrund,resten är liksom normalt. Suck!!
Idag är det 9 långa timmar på gymmet som gäller. Städning,telefon,det vanliga. Miljöbyte nu tack?! Senare ikväll är det thaiboxning,hoppas jag orkar. Ska vara en superflickvän och ge mannen en matlåda, so 50-talet. Men han jobbar långpass idag och mamsen hade massa mat över, klart man delar med sig : )

Regnig och grå Torsdag och jag suktar efter min säng !!!

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag! :)

2010-07-29 @ 07:49:34
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0