Summer Uppdate!

HEEEEJ!

Jag befinner mig i Gryt,Norrköping hos Oscar & hans pärons hus. Det är helt underbart här. Huset är toppenmysigt & vi åt precis en frukost ute på altanen. Ska strax ut med båten & åka till någon ö, köpa färsk rökt fisk hos en fiskhandel en bit ifrån, sitta i solen med kaffe & tidningar. Njuta av livet med andra ord.
Det enda negativa är att jag åkt på en F E T infektion i hälsenan pga ett skavsår. Antibiotka kur i 10 dagar är det som gäller, och BADFÖRBUD!! Det suger för det ska bli 30 grader varmt idag. Dessutom blev jag utvald att representera min thaiboxningsklubb imorn,lördag,på medborgarplatsen. Foten är dock svullen som en ballong & röd så jag kan inte/får inte vara med. Det gör mig lite ledsen!!

Men men, jag har det underbart här ändå! Min fot hindrar mig inte från att faktiskt njuta av båtturen,vädret & färsk fisk!

Hoppas alla har det bra !! Summerlong/ ÄNNI :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0