Spendrups & en veranda!

Man behöver inte så mycket mer än 3 sköna vänner,varav en är "THE DUDE" a.k.a boyfriend :) , två öl och en veranda med musik. Igår satt vi, Jag & Oscar, Adam och Macki ute hemma hos Adam och drack öl,chilla o snacka skit. Supertrevligt! Passade mig perfekt med en sådan fredag m skönt sällskap. Drack en Heineken på flaska såklart! Testa även den nya Cidern, Organic, AS GOD tyckte jag att den var!
Idag är det Anna & Martina lunchdejt! Längeeeeeeesen jag träffa tösen nu! Hon har varit i Turkiet & Gotland! Ska bli supermysigt! Vädret är ju grått & kallt så mys med kaffe,te & en god lunch sitter alltid som bäst då! I Augusti blir det Roadtrip till Götet!
Rätt mycke kul just nu! Bella ska ha party fre den 30e, Moa party lördag 31a, Majja fyller år o har utgång den 7e, jag ska ha tjejknytis den 18e, familjemiddag 20e, OCH GÖTEBORG den 13e-14e!
Alkoholen kmr flöda, fast naej, jag har kul med eller utan. Nykter hos Belliisimo, kanske en Öl m Moa. Sen lite vin med tjejerna. It will be ooooookej!

Igår vila jag, idag blir det nog också vilodag. OM jag inte får lust att löpa efter lunchen, 4 tiden. Skulle nog va skönt det med. En kort runda! Japp, så blir det !
NU, kaffeeeeee <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0