Säcken bör knytas

Åh, lite ångest. Skickat mail till Åsö vuxengymnasium. Mitt matematik B betyg hänger över mig som en flåsande hund. Mitt ickeg godkända matematik b betyg alltså. Missade ansökningsdagen den 12e Maj som skulle göra att jag kunnat söka riktig ordentlig utbildning i Januari. Får jag inte en reservplats kommer jag börja plugga NÄSTA höst. ETT FUCKING ÅR!!
Well, egentligen är det inte de västa scenariot. Positiva är att jag får mer betänketid att komma på vad exakt jag vill inrikta mig på. Kan söka ett annat jobb, komma vidare lite jobbsvängen. Stadium lockar, kundkontakt och sport, my thing liksom. Dessutom kan jag läsa strökurser i såfall... Hmhm. Skola & Framtid är lite skrämmande när man väl inser att det är dags att ta tag i skiten. Helst av allt skulle jag spendera dagarna med träning,resor, roadtrips, sol & bad, vänner & god mat.
UTOPIA
! :)
Solen skiner iallafall idag, ska iväg till Martina om en stund, lite smoothie "lunch" & skitsnack. Rätt längesen vi sågs tösen och jag. Hon åker iväg imorn till Turkiet! Justeja, Norge väntar, pga dåligt väder. Det lutar sig mot Roadtrip till Köpenhaaaaaaaamn!

Pic från Gryt, freedom känsla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0