Magsår

Hejhej!

Igår var en dag jag inte vill minnas så värst mycket. 5 h på akuten på en äcklig bädd, kyliga väggar & olika doktorer som fråga samma sak om och om igen. Värst är ändå sjuksköterskor som inte kan sätta in en kanylrätt. Fick dropp i armen efter ett försök att ha det i handen. Det var tydligen svårt att hitta mina venor pga det låga blodfallet.

Dagen började igår att ja hade ont i magen, VÄLDIGT ont i magen, magsäcken krampa,kunde inte stå upprätt. Skulle egentligen ha jobbat men vek mig ståendes & kallsvettades så söta Martina ställde upp medans jag blev skjutsad till akuten. Troligen handlar det om magsår, eller njuren, lr blindtarmen. Ska på gastropi på måndag. En slang ner genom näsan in till magen, i vaket tillstånd!! this will be very fun..
Ush..

men jag lever & hoppas allt ordnar upp sig snart!!  Ps. inget kaffe, inget snus, ingen starkt kryddad mat, inget socker helst,ingen ketchup med andra ord! GAH. Diet from hell! Bröt den lite med Nogger till frukost ;)

Hoppas sjukan rullar förbi fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0