Lyckliga dagar

Lyckliga dagar rinner iväg som sand


Just nu ligger jag i mammas nyinköpta "Divan". En såndär gudinna-soffa där kvinnan ligger med en klase vindruvor i handen & tre nakna män som uppvaktar henne. Jag har ingen klase vindruvor lr nakna män men det är inget jag saknar. Har min "man" & ett helt kylskåp med gott! (: Var ute & sprang 40 min runda. Så jäkla skönt att låta tankar flöda ut & in i huvudet & bara fokusera på att andas. Finns inget bättre att löpa i skogen. Idag ska jag öva på husmor-skillsen & laga lasagne samt fruktsallad m grädde till middag för familjen. Men just nu är det jag och min divan-soffa som njuter... aah. Livet är allt bra! Puss // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0