liten uppdate.!

HAHA, fick en kul kommentar av anton, en kär vän.
Anton, du slaffsar i dig skit men det syns inte för du har en dunderkropp som bränner upp de mesta. Alla har inte den turen... Jag äter nyttigt, men har också mina slafsdagar vetty...

Pölsa & såser, nötter & choklar is my thing. Så nu ska jag ta mig kragen fhoks!! Nu ska bulan bort. Jag och pojkvänner ska bli lite fit for fight! För konditionen & thaiboxningen har prioriterats dåligt senaste veckorna.

Dessvärre har jag haft semester, då är man sån...utan rutin. Vilket är skönt en stund!
Påtal om semester, kom hem idag från roadtripen. HELSINGBORG var THE SURPRICE! SÅ iniheleeeeeeeeevetes vackert!!!!!
Dit måste vi åka alla vänner, grilla, bada längst sandstranden! I'll show pictures later!

nu behöver jag en dush!

Kommentarer
Postat av: Tjatte

Faaaan vad najjs!

Horro din lilla tont, vilken bula? Ska vi snacka bula sa kan du fa se min nar jag kommer hem, eller den kanske syns redan nu? Man maste ju fa unna sig ibland ;)

2010-07-13 @ 04:31:46
URL: http://thelaststruggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0