Ketcup & bajs!

Jag vill kunna bajsa på beställning! NU.
Min dude slutar jobbet om cirkus en timme. Alltså har jag en timme att lätta på trycket. Men jag kan inte bajsa på beställning!!! Och jag VET ATT NÄR HAN KMR HIT, då kmr jag bli AKUT bajsnödig. OCH jag har problem med att bajsa när folk är i samma rum/Hus/land, haha, som jag. Hatar tex offentliga toaletter. VARFÖRFAN ska det vara ett glapp på en halvmeter nere & uppe? Ljudisolerade toaletter nu,regeringen,tack?

En sak till (man tänker mycket i sin ensamhet)
Jag åt middag, makrill, potatis som förövrigt smakade skit, smakade ingeting. Så jag tog min själsfrände till ketchup o satte fart på smaklökarna. Men alla, verkligen alla kommenterar mitt ketchup missbruk! Ni som saltar maten, "förstör inte ni " också maten då? Är ni respektlösa mot den som gjort maten då? ICKE.


Varför fan ska jag som ketcup missbrukare behöva så tillsvars VARJE gång jag ber om en KLICK ketchup. Sluta drick läsk, ha socker i kaffet eller salta potatisen.Matförstörare. Annars sprutar jag er i ansiktet....med ketchup!!

// Anna : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0