Go'morrn!

Igår var en heldag med familjen,rätt ovanligt men jättekul. Vi testade Lidas mini-golfbana & fikade. Hade ingen aning om att storebror min hade dolda talanger inom minigolf. Han vann hela grejen & morsan kom sist, inte lika otippat,haha :)
Påtal om morsan och mig. Vi cyklade igår, en lite cykeltur runt Uttransjön, mot Ensta. Det är jättevackert där. Man cyklar längs en sjö, fina hus runtomkring. Båda vi gillar att titta på hur andra bor. En liten cykeltur blev 2h lång och inkluderade ett nakendopp i en skogssjö!

Idag har jag träningsvärk. Körde thaipass igår. Vi sparrades sista kvarten. Fick in några saftiga träffar och gjorde killen groggy,kul när man märker ett flyt i slagkombinationer. Aja,somliga fattar nog ingenting av de jag skriver nu. Ska käka fryyyyykost!

Catch up later!

Ps. pojkvännen hittades, tidsmissuppfattning+3 filmer rikare. Wolfman är värd att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0