Do do Day!

Det lurar indianer i vassen, som vissa säger. Det är snart dags för den "roliga veckan" som alla tjejer upplever varje månad. Egentligen är det veckan innan m-veckan som är ett helvete. För då svullnar(åtminstode jag) upp typ 2 kg, utöver det blir jag sötstugen,hungrig,trött & grinig i ett svep. Pms, inget att leka med. Men å andra sidan så har jag ju förklaringen till alla besvären. Även om det det är lika jobbigt varje gång så Vet jag också att det blir såhär,varje gång....

Tur att jag ska på thaiboxningen idag. Egentligen är jag dundertrött & orkar inte. Men dagen har gått i lathetens-tecken och jag kmr må tusen gånger bättre efter ett hårt pass. Dessutom blir det en lång biltur imorn med mannen.

WE ARE GOING TO FUCKING KÖPENHAMN!! :) ROAAAAAAAAADTRIP!!! De kmr bli AWESOME!

Pusss & kraaaaaam // Anna

ps. Såg ni humörsvängningen? Den tom. syns i skrivandet. Ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0