Det är bara Döda fiskar som följer strömmen.

Jag har en svacka!
Jag har "vill-inte-fortsätta-på-samma-spår" ångest. Jag vill resa runt mer tillsammans med vänner, ensam eller med Oscar,pojkvännen & bästa vännen.
Jag vill hitta ett nytt givande & utmanande jobb. Jag vill också flytta hemifrån samt ta körkortet någon jävla gång. Jag vill komma i bättre form, få abs & armmucklerna att synas. Vill Utvecklas i thaiboxningen Och jag vill börja dansa igen!

Vill så himla mycket men just nu orkar jag knappt ta mig upp ur sängen. Deprimerad,kallar dem detta för det? Jag har inte så mycket att va deprimerad över egentligen. Jordens bästa pojkvän är min, har några vänner men dem är de bästa vännerna jag kan tänka mig. Jag har en fin familj & jaa,det bra.
Kan inte hjälpa att känslorna infinner sig dock...av att inte räcka till för mig eller min omgivning. Och känslorna av att inte klara av att ta tag i sakerna ovan. För ALLA dem kan jag ju faktiskt uppnå. Bara jag ser till att göra ngt.

En sak i taget, skynda långsamt...


Kommentarer
Postat av: Anton

Igår ringde pappas kompis Kent, och jag svarade...

A: Hallå

K: tjena Anton, vafan har du gjort sen du kom hem från Asien?

A: ÖÖÖÖHM



Vad svarar man på det? Speciellt när man faktiskt inte GJORT ETT SKIT :P

Där kan man snacka om att känna sig dålig! va som att svepa en flaska med ångest! haha

2010-07-13 @ 16:38:03
URL: http://agraphy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den dar svackan du har drabbar mig med med jamna mellanrum, man maste nog ha den, det ar da man kanner verkligheten. Men du kommer att klara allt det har! Inga problem, det vet du sjalv ocksa :)



Anything you need, i'll be here! <3



Hahahahaha, fan vad skon du ar Anton! Keep up the non work!

2010-07-15 @ 03:58:22
URL: http://thelaststruggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0