Dags att vända på steken!

Nej slutdeppat nu föfan!
Dags att ta tag i sig själv helt enkelt. Fast först ska jag bepröva ett sätt som måååånga tjejer använder sig av för att må bättre. SHOPPING! haha, jag tillhör kategorin "faaan vad jag har ont i fötterna ska vi hem nu"? Och då har man gått på stan & kollat kläder i högst 20 minuter. Jag gillar kläder lr rättaresagt. Jag gillar hitta kläder som jag känner är coola & representerar mitt bästa jag. Trender & följa mode slaviskt fungerar inte för mig. Jag har inte intresset att hålla mig uppdaterad.

Men nu ska jag slå ett slag för shoppingen och ge mig ut på stan. Får se om jag pallar mer än 20 minuter. Beyond Retro, second hand & H&M ska besökas. Ska slå till på en god lunch kanske? lr save the money.

Förövrigt beror svackan också på kontraster. Jag är en människa av det känslomässiga slaget. Jag blir fäst vid saker & platser. Sen när allt tar slut, resan, upplevelsen etc. då slår det tillbaka på mig i en negativ spiral. Jag blir helt enkelt sentimental. Dessutom är jag socialt beroende av människor. Dessvärre ensamvarg. Ni hör själva! Va är det för kombination egentligen?! :S
 
I dont knooow! Have a good day, min börjar med fläkt & snus! (:

Ps. Jag har börjat kika på en ny tatuering. Jag är inne på black panther, på låret! Vad tänker ni om de? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0