Ännu engång försvarar jag min hederliga KETCHUP!

Ketchup är och kommer alltid vara smaklökarnas gud, min prince charmy & oscars största konkurrant! Sådeså. Punkt. Basta. Adios amigo! ;)

Och, jag kanske var lite väl ärlig. Nej juste,jag glömde faktiskt bort. Vi tjejer bajsar inte, vi pudrar näsan! ursäkta Anton. Men maten man äter, vart tar den vägen?! Lr nej juste, vi tjejer varken skiter eller äter. Tråkiga jävlar!

Jaa fredag idagrå! Egentligen vare tänkt med fest ikväll. Min mage & magkatarren från förr säger att jag ska inte stressa och därför blir det myskväll med ost,vinddruvor, parmaskinka 3 goa filmer och ett hus UTAN föräldrar samt trevligt sällskap. Imorn blir det röj hos Moa istället. Hon har varit i Australien i ETT år!! Har inte ens träffat henne sen hon kom hem. Sjukt kul att träffas och förövrigt sjukt kul att träffa ALLA andra tumbabor!

PUSS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0