4 Fullspäckade helger & en tjej.

Haala!
Nu står man återigen på jobbet. Det var längesen jag jobba! Varit bortskämd med underbara semesterveckor, med sol varje dag. Helgen var effektivt använd. Jag & the dude chillade med other dudes i Fredags, Bio lördag, Inception. GRYM film måste jag meddela!! Igår var vi på bio IGEN, haha riktiga filmfreaks är vi. Iron man 2. Inte lika bra som Inception men heeelt okej. Satt två 11 åringar breve oss, kände mig lite lame.

Veckan som kmr blir det massa jobb, en lunchdejt med Bill, Allsångpåskansen med Martina, Thaibox träning samt 2 födelsedagsfester på fre & lördag!! PUH, buzy week. Men det är ju massa skoj så det går säkert bra!
Veckan efter är det Majjos födelsedags-utgång + jobb & träning. Veckan efter det är det GBG roadtrip!
VECKAN EFTER DET FYLLER JAG 20 ÅR !!! Då är det familjemiddag, Italienskt tema, Go Card eventuellt utgång!!

Jaaa, Augusti månad är fullspäckat. Ska se till att ta en dag i taget ändå. Annars följer man med strömmen utan att känna den.

Trevlig Måndag ! // Änni-Punänni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0