Skrämmande kund !

Igår var en tuff dag.
Jobbade mitt varannan-vecka pass på gymmet. Ganska sällan men jag såg framemot det pga samma anledning. Träffade goa kunder, allt gick fint. TILLS det kom en kund som fick största dampet!! Han skällde ut mig över disken, anklagade mig för att vara en lögnare som ljög för honom. ( han frågade efter remmar som vi inte längre har bakom disken, vilket han trodde jag ljög om.)
Vet inte vad lr hur han tänkte när han stod där med höjd hand och upprörd röst. Så sjukt förbannad bleev jag så när han skulle lämna gymmet var min enda tanke att den här skiten tänker jag inte ta ! Jag konfronterade honom helt enkelt. Förklarade hur läget varit. Och då kläcker han ut sig "Du ska sköta ditt jobb & sluta ljuga för mig!!" Alltså, VAAA?? Hur FAAAAAAAAAAAAAAN,ursäkta mig, KAN man påstå att en människa ljuger utan att ens ta reda på faktan. Att denne man dessutom väger ca 200 pannor och ser ut som ett monster gjorde mig inte mindre rädd.

Fyfan.

Idag är det jobb. 5h dålig sömn och resultatet är en grinig Anna. Men i eftermiddag, då jävlar ska kroppen formas. Träningspass med Oscar. Jag längtar. Nu vill jag ta tag i detta! Motivation, lära och diciplin.

Here we go. // Have a nice one !

Träning v.49 ( efter ett helt dött v.48a.)
Måndag: Kondition löpning + mage/rygg 45minpass.
Tisdag:Vilodag.
Onsdag: Styrketräning m Oscar 60 min, kanske spinn?
Torsdag: Spinn 18.oo min + styrkepass rygg&biceps 60 min.19.oo
Fredag: Spinn/core
Lördag:Vilodag
Söndag: Pump 17.oo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0