Nytt mål.

De här med nyårs-löftet är en grej som jag använt men inte på samma sätt som andra. Mina mål är det jag vill uppnå under året som går. Och inte saker jag "inte får".
Förra årets nyårslöften var blandannat att fixa mitt betyg i matematik, ta körkort och byta jobb.
Jag har uppnått två av dem.
Att ta körkort, det är nya satsninen för år 2011. Innan maj ska jag ha körkort. That's it.

Påtal om mål så är träningen också viktig att ha mål i. Iallafall för mig. Jag tränar styrketräning varvat me kondition under veckorna. De senaste har varit väldigt dåliga & motivationen bortblåst. Jag upptäckte ett samband med styrketräning och kroppsfixering. Det ända man strävar efter är ju resultat eftersom den träningen går ut på de. I jämnförelse med thaibox lr dans. Där strävar man efter att bli bra i det man gör inte hur kroppen ser ut som, det får man med i priset. Så jag är less på styrketräningen. Men den träningen är den träningen jag gör just nu så jag får bita ihop heltenkelt. I januari 26, då är det hawaii som gälller. Skulle vilja va lite tajtare & mindre flabbig inför beachen. Så nu ska jag försöka äta lite mindre. ( 6 mål om dagen men de stora målen ska inte va alltför stora & mellanmålen lite mindre) För utöver det gör jag nog som man ska för att må bra. Det är bara bristen i resultat som tryter....tråkigt.

Torsdags kost
F: Havregröt m havremjölk, lite protein,äggvita samt 1 skiva knäcke m keso/skinka & tomat.
Mellanmål: 1 Dm Baguett m ost/skinka och grönsaker. ( svimma på jobbet så krävdes lite matigare mellis)
L: Bär&proteinsmoothie m ett kokt ägg & kalleskaviar
Mellis: Keso/nötter m honung.
Middag: Kycklingspett m Quinoasallad+ kall spaghetti samt tsasiki till.
Fredagens kost:
F: Mannagryngröt m lite proteinpulver,valnötter samt honung. Havremjölk & ett glas morotsjuice till detta.

Anyway,nog om mat & träning. Ikväll är det roliga grejer med dennne man. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0