Muddaaay!

Topphelg med härlig utgång med kavajgubbarna. ( Adam, en vän, ska till Åre och säsonga) Så vi gick ut för att "sörja" lr varför inte fira hans äventyr som han kmr ha där uppe!
I lördags var jag på par-yoga. Malin Berghagen och en Kille som hette Markus höll i passet. 3 timmar & vi gjorde så jäkla coola övningar, jag var helt såååld. Mamma höll mig sällskap. Stel som ett kylskåp är hon men jag var glad som fick glädja henne med att ta med henne. Inte alltid man gör ngt med sin älskade mamma!
Igår var Pump-relase för min del. tyckte passet kändes lättare än det förra. Men det kan vara "komma-igång-medträning-kraften". Den som befinner sig när man haft ett längre uppehåll.
Men nu är jag redo, frukt & grönt, inget hårt festande och skööööna träningspass fram till Nyår.

Hell yeah.

Ny vecka.. Nya mål.

Seeee you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0