kluven Tumb!



Blev en kort dag på jobbet. Två timmar sen körde kökskniven över min stackars tumme som låg emellan gurkan och den sylvassa kniven. Jag stod som paralyserad sen tog svimmningen över mig. Svettades,låg på golvet i köket o gnodde. Och gissa om de blödde. Men tum-locket är kvar. Lite lätt skakat bara. Stackars tumme ;(
Men nu har jag istället förslappat mig. Köpte två tidningar, tog två ipren och illamående har släppt lite. Nu unnar jag mig en latmans eftermiddag och en powernap. Ikväll ska jag äntligen spinna. Inte ens en skadad tumme ska hindra mig :)
Utöver det är det fredag imorgon och då ska jag & Oscar iväg på hemlgiheter. Han ska få sin julklapp nämligen. Och det är en grej inne i stan. Mer kan ja inte säga nu.
Jag bloggar allt mer sällan, har inte tid,lust lr så.
Men låt oss inte glömma att jag fått  VG i Matematik B !!!!!!  =D


GRATTTTTTTTTTTTIS till MIG!
Efter allt slit, fett vääääääääääärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0