feel like a zombie back to life...

Julbordet i helgen var underbart & mysigt. Den störredelen av tiden åt man massa mat, som man gör på julbord. Desvärre kicka mitt pms igång denna vecka så mat/sötsug är veckans melodi. Dessutom har jag inte tränat på en vecka imorgon.! ! Och jag behöver röra på mig, är genetisktlagd för att vara en fet-latmask men jag går emot genetiken och älskar att röra på mig. Men som sagt, inget på en hel vecka. Och det är tidsbrist, födelsedagar, matematik och jobbet som står i vägen. Vanligtvis brukar jag lyckas klämma in ett pass men när dagen börjar kl 6 på morgonen, jobbet slutar 16 & man är hemma halv 5 och har lektion 18.oo-20.oo så är jag inte mer än mänsklig och orkar inte ta mig till gymmet efteråt.
Längtar tills denna vecka är över. Pesimistiskt tänkade kanske, am sorry men att ha hormoner är som att äta pesimist-piller till frukost i ett år och kombinera dem pillerna med väldigt starka hunger-piller. Kuk pms. . . :(

Vad är positivt då? Well, igår var jag på "Greken på hörnet" med glada vänner och åt middag. Har en planerad utgång på fredag och då vill jag dansa arslet av mig. Sen en inväntad par-yoga med en kär vän. Förhoppningsvis träffar jag Los Clementos också någon dag i helgen.

PUSS & KRAM // Anna a.k.a pms-pesimistmonstret. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0