Bad blogger.

jag bekänner. jag suger på det här Haha.
Ger upp...läs om ni orkar men de mesta ja skriver är tråkigt & färglöst. Lägger inte ner ideer på en bra text lr energin på att förmedla ngt vettigt via min blogg. Skriver bara lite när det faller mig in. ( lr tiden räcker till)
Fredag, helg, igen...! WOHO, Älskar det.

Ikväll är det glögg & laga god middag med the boyfriend. Imorgon jobb till 17.oo sen eventuellt ut på fest m pojkvännens bekanta. Kan va riktigt skoj.
Söndag är det träning & plugg HELA dagen. DÅ får ja återse min sötnos Martina.
Saknar dem mina bitcheees, Amanda & Martina. Göteborg trip snart hörni?!?!

Med det vill jag säga TREEEEEEEVLIG HELG !! // ANNA  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0