Uppsala 5 av 5 toasters!


Föresten, har jag ens berättat om Uppsala resan?!











Jag & tjejerna drog på spontan resa, 1h & 40 min ifrån tumbasavgaser & döda grodlik fann vi oss i Uppsalas trakter. Vi lyckades nog pricka in sommarens sista värmebölja för solen gassade på som tusan! Sjukt rolig trip! Vi tog ett dopp i havet ( jag badade de andra tittade på)

Därefter satt vi på en brygga,spela kort, åt vinddruvor & garva, så jäkla skönt att man kan vara barnsligt barnslig med tjejerna! I love it.


Well, vi blev ju hungriga också och fixade middag på en förortsbänk i uppsala i brist på bostad. En flaska rose & 300 gram kyckling senare var middagen över & vi begav oss mot Uppsala City. Festombytet skedde vid bilen,fortfarande bostadslösa
!

Sen kunde festen börja. Vi började med Strawberry Mohitos! Love them! Sen dansa/prata vi hela natten lång på Birgel Jarls, Uppsalas motsvarighet till Stureplan fast bättre ;)


TACK UPPSALA,vi ses igen! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin saga du skrivit! en sann saga dessutom. <3



/Knatte

2010-08-25 @ 10:47:27
Postat av: Amanda

Jag tycker vi checkar våra kalendrar och dra en ny sådan! Behöver ju inte åka så långt för att ha kul insåg vi ju :D

2010-08-31 @ 16:39:09
URL: http://thelaststruggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0