Tyst på jobbet.

Tredje dagen i rad 05.00, frukost, cykla till jobbet, möter bussen påvägen. Samma varje dag. Nu är det tyst på jobbet, inte en knotte har dykt upp än. Mina ögon är grusiga idag. Får se hur kraften håller i sig genom dagen. Dagens positiva är att jag slutar 14.00 och inte 16 och tro mig, det gör stor skillnad.

Rulig helg inplanerad. Ikväll ska jag & girlsen först träna sen iväg till min mormor ( är husvakt) mysa,se film, prata och skratta. Imorn ska vi nämligen på mini-roadtrip till Uppsala! Göteborg blev lite för långt med tanke på att Amanda har pass lördagmorgon. Men Lördag & söndag blir Uppsala weekend, festa natten lång. OM jag saknat att få dansa!

Igår däremot var träningen en flopp. Både Oscar & jag var rätt döda efter 10h jobb. Jag hade ingen motivation så blev 40 min halvdana situps  och rygglyft typ. Däremot en underbart mysig kväll tillsammans med mamma & pappa. Åt god middag, ute! Sen kastade vi pil alla 4 och njöt av sommarens sista varma kvällar. Älskar att få äta ute och inte frysa. Snälla sommar, stanna kvar längre!

Ps. Nästa fredag fyller jag 20 år !!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0