Tristess!!!

Ingen tid i världen är värd det pris man får ta när folk beter sig som skit och inga pengar är värda ett dugg om inte man känner sig lycklig. Därför ska jag lätta mina vingar & lämna tryggheten. Är på jakt efter spänning och utveckling. Jajamänsan, hojhoj, here I come!!

Japp, står på jobbet, Imorn är jag äntligen ledig, jobbat många timmar nu. Imorn ska jag får göra nytta, ska sova ut ordentligt och skriva cv. Ska även va ett mentalt stöd åt en vän,spruträdda Martina ;)
Idag efter jobbet ska jag däremot åka o kolla lägenhet med pojkvännen! Han vill flytta & jag är världens bästa flickvän med bra kontakter... sådeså :D


Kommentarer
Postat av: Martina

mentalt stöd nr 1 baby!! :)

2010-08-03 @ 22:17:01
URL: http://fousonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0