Torsdag!

Jag skulle behöva en magisk prestationsthöjande-dryck idag! Riktigt trött i kroppen men inte hänger jag läpp för det! Jobbdags idag igen. Snart så lämnar jag dagtidspassen på gymmet så känns inte alltför farligt att spendera tid där just nu. Nedärkning inför lite plugg som kommer i i Oktober. Måndag & Onsdagkvällar 2h matte varje lektion. Jag kmr alltså plugga 4h matte MINST i veckan. Hur sjukt är inte det? Jag har nog inte pluggat så mkt matte i hela gymnasiet totalt på 3 år, haha! Men ett IG är inte ett alternativ!

Ikväll ska jag & mannen köra ett träningspass, pump lr spinning. Det lutar sig mot spinning för mig. Körde ett pumppass igår och musklerna är trötta. Konditionsträning blire! Och thaiboxen är saknad ! ! :( Men i Januari, då blir det hårda slag/kramar på klubben ;)

Ha en bra dag fhoks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0