Time changes everything

GodMorgon!
<---- 2007, liten mupp!
2008 <---
<--- 2010

Förundransvärt är det hur en sak kan förändra tusen andra planer. Igår fick jag samtal från en lärare från Komvux. Går det som planerat kmr jag plugga 10 veckors intensivkurs i Oktober redan! Woho, positivt besked. Betyder att jag är före i Schemat ;) Om 1 1/2 vecka går jag ner i tjänst på gymmet och igår kommer mamma med beskedet att de behöver en foderförsäljare på hennes jobb. Sådärja, då har man både bytt jobb & fixar sitt betyg smidigare än jag vågat tro. Okej, har ännu inte kommit igång men det bådar gott när allt bara flyter på. Ibland är man värd att ha flyt!
Kaffet är min vän idag, kommer bli en tröttsam dag känner jag. Sov dåligt, ush, la mig sent och vakna 05.16 och insåg att jag inte kan sova. Gick en lugn promenad för att sen inta frukost runt 6tiden. Kesoproteingröt m 2 skinkmackor & te! Mums!
Ikväll är det pump som gäller! Imorgon också! Vilade igår så kroppen har iallafall energin och motivationen till träning. Inser att vilan gör så himla mkt nytta ! I love it :) VILA & se resultat..god kombo!?

Idag lever jag efter "Allt ordnar sig". :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0