Ta mig härifrån.

Står och skrattar åt mig själv nästan. Jag börjar inse nu att 20årskrisen är nära. Svettas bara jag tänker på hur livet bara rullar förbi...fort som satan. Jag är inte klar med allt jag vill göra, för 5 öre.  Jag vill bli mer kulturell, resa till storstäder. Jag vill jobba i  Nya Zeeland och ta del av deras vackra natur. Jag vill fjällvandra, forsränna i Norrland. Jag vill se de Norska fjordarna. Glida runt på NewYorks gator, dricka vin och äta pasta i Italien. Jag vill åka på Zafari, sova med björnar. Jag vill klättra,cykla... SE världen helt enkelt.

Just nu dammsuger jag, dag ut o dag in....

I höst ska jag dra en veckas semester. Varfansomhelst...Själv lr med vän, pojkvän. Så, Paris, Barcelona, Madrid,Italien, wherever, Europe, Vad har ni att erbjuda?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi drar när som helst (eller när jag har lite ledigt från skolan, haha) fast det är nog inte mig du ska åka med.. om det ska vara spontant. Norrland för oss blir det! Och runt i Sverige. Maybe ?

Vi tre :)



PUSS /Martina

2010-08-12 @ 15:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0