Med motivation!

Tjolahoppsan!
Blev en kort skitsnackstund hos Amanda imorse. Underbart att ha henne tillbaka :) Imorn blir det lunch & ännu mer skitsnack & kvalitetsmys med min efterlängtade babe!
Förövrigt så är jag riktigt taggad på veckans träningspass! Ska bli stark & smidig som en panter efter den här veckan, haha. Har även dragit med pojkvännen på 3 av passen! Wihuu. Belöningen efter denna tunga tränings&jobb vecka blir en påse lösgodis, om jag ens kmr vara sugen på det då! ÄR inte det nu iallafall! Belöningen blir en festfylld helg i Göteborg istället ! =)
Veckans träning

Måndag - 3 km löp + Spinning 45 min.
Tisdag -
Onsdag - Pump 60 min
Torsdag - Crosstrainer 40 min.
Fredag - Spinning 55 min
Lördag spinn 60 min

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0