Leva nu, what to do?

Jag träffade Amanda idag, kl.11 satte vi oss hos Danka. Åt en supergod kycklingsallad med vitlöksdressing,muums! Jag är sås människa. Något annat jag vet är att jag älskar ketcup men sen då? Vi satt & babbla om framtid,nutid och alla sånnadär ångestframkallade men viktiga samtalsämnen som behövs tas upp. Vi är båda lite lost i vad vi vill göra nu och åren framöver. Tror också jag och Amanda är två tjejer som faktiskt har mycket att ge bara att vi ännu inte listat ut vad och vart...! Det är verkligen svåååårt.

Vill förövrigt ägna en tanke åt min kollega vars närmsta vän dog i klättringolyckan på K2 häromdagen. Han var en äventyrare och en sådan person jag skulle sett upp till. Tragedi. :(


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ägnar också en tanke åt honom <3 Verkligen hemskt....

2010-08-12 @ 22:52:45
URL: http://thelaststruggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0