Jag följer trender...!

"Anna är en vild ung dam som älskar allt i livet, framförallt allt sånt som är rosa. Allt som är rosa är bra helt enkelt, om hon hade fått välja hade hela världen varit rosa. The jonas Brothers är förövrigt så söta och sexiga att hon får ståpäls varje gång deras namn nämns. Annars gillar hon att äta pizza och sjunga kareoke med sig själv. Hennes förebilder är Kissie och Carolina Gynning."  Mvh / 118800

Okej, inte okej att Kissie ska ens kunna kallas förebild och framförallt inte nämnas i ett sammanhang som ska "handla om mig" haha. Men alltså, jovars, jag gillar allt som har med rosa att göra. Det är en av mina feminina sidor...rosa e cooolt. Och vild & ung är jag också i guess..Jonas brothers, eh? Kanske undermedveten grej?

Kul o testa smsa 118800, så var det nöjet över.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0