Fredag 27 Augusti!

YO!!

As we enter
Sitter och lyssnar på Damian & Nas och känner hur ghetto/hiphop bruden inom mig vaknar till liv. Denna låt är grym, listen to it om ni är low, för den piggar verkligen upp än.

Är tvättstuge-kärring/toffel idag. Tvättar kalsonger & svettiga t-shirts och detta tillhör inte mig. Gissa vems? Har även dammsugit,plockat gammalt snus, diskat & rensat tidningar ( vetenskapens värld samt fordonmagasin) inte mina heller,gissa vems? Jepp, med andra ord har jag tofflat rejält idag men med egen lust & vilja. För mannen har varken påpekat lr tyckt till om att jag borde städa/tvätta. Jag bara vakna i dennes säng och började fredagen med pwalk, städning & lunch med mamsen. Köpte ett smycke, silverarmband, ska gravera in någon fin text där när jag kommit fram till vad som passar...toffel?  :)
Ikväll är det Martina&Anna tid, middag,ljus & snack. Som ett gammalt par. Imorn ska jag & Oscar se thaiboxningsmatcher i haninge, wohO! Sen har vår vän Anton spelning och slutligen sluts vi upp på kräftskiva i Lövholmen om planerna går som planerat. Man vet aldrig.

Trevlig fredag fhoks! // Anna a.k.a toffeln. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0