At grandmah's!

Kommer bli så jävla snygg. Fått nytt träningslinne av Oscar, han betalde o det är dunderfint. Tänk vad man taggar till av snygga träningskläder?! Jag har lite svacka när det gäller thaiboxen, vill fortsätta bara att jag har lite svårt med motivationen. Thaiboxning kräver rätt mkt mentalstyrka och ibland har jag inte orken till att satsa så hårt. Men ska köra igång 23 augusti igen, varva det med spinning. Så blir träningsupplägget i höst, spinning & thaibox, inget mer lr mindre! Och självfallet iförd i mina nya,säxy kläder! Wie! Imorn ska Suzan o jag simma, hon smsa om det nyss. Riktigt bra tajmat, jag behövde någon som tar mig i nacken och får mig på fötter... undermedvetet av henne men mkt medvetet av mig att tacka ja. Roligt ! :)


Just nu ägnar jag kvällen med bloggläsning och sånt tidsfördrivande onödigt skit. Sitter hos mormor, ska tappa upp ett bad tända ljus och mysa med Oscar om någon timme. Tuff dag idag, en "såndag". Men sånna-dagar, behövs också. Imorn är bättre o fredag topp.. för då fyller jag år. Jag längtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0