Amanda is back!

Efter 5 veckors tomrum är den tredje kompanjonen tillbaka i staden! Miami, lyx-kryssning, bartenderskola och massa röj har den unga damen sysselsatt sig med! Äntligen är hon hemma. Jag & Martina ska förbi nu på morgonen och väcka tösen men massa kärlek!


Jag blev också väckt av massa kärlek idag från my man! Underbart att få vakna upp och känna en annan kropp tätt emot sin egna. Varmt & mysigt!

Ikväll är det spinning, Amanda som leder passet, jag ska ge allt! Vad dagen bjuder på återstår att se. Tänkt löpträna också men lutar sig mot långpromenad. Och lunch med mor? Så blir det!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE



God morgon :) skulle du kunan vara jättesnäll och slänga in en liten röst på mig här ? (A) skulle så gärna vilja vinna och tar bara 2 sekunder



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv



tack på förhand och förlåt om du inte vill ha sånna här kommentarer.. hoppas du sov gott :)

2010-08-09 @ 07:34:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0