22 Augusti!

Hej gottfolk!

Min födelsedag va go
!Vilka UNDERBARA VÄNNER & FAMILJ jag har. Fick en överraskningsmiddag av Martina & Amanda. Dem hade ordnat supergoa pajer & 20 muffins med ljus i :) Och uppför trappan kmr även the dudes, Anton,Adam,Mackan & Ludde och the dudetts Carro & Julia samt MY DUDE Oscar med rosor! Sötnosar!! Tack A & M <3<3<3
Igår var vi på GOcarts!
GRYM GREJ !! Oscar & Amanda klassa ut oss andra men jag kom trea på tidskvalet så ganska nöjd ändå! Viktigast var ju faktiskt att alla hade riktigt kul och alla hade det. Jag älskar att se mina vänner & familj lyckliga och har kul ihop. Mer sånna grejer i framtiden!
Idag spenderade jag morgonen m Mr O. Efter långfrulle tog vi cyklarna och begav oss till stallet,hästarna & lugnet. Det är ett visst lugn över hästar & hagar. Bonddrängen inom växer till liv vid sådana tillfällen. Ikväll ska vi pumpa & avrunda kvällen m söndagspizzaaaa!! (: Kombon Mozarellaost/pharmaskinka är bäst !



Så, en uppdate, nu ska jag sega i soffan!

Kommentarer
Postat av: Tjatte

Bara för att du är bland dom bästa! Glad att du är nöjd med din födelsedag, för som du säger, det bästa som finns är att se sina vänner och familj glada!



Fan vilken fränig t-shirt då! :)

2010-08-23 @ 21:55:38
URL: http://http:/Thelaststruggle.blogg.se
Postat av: Mellsmell

GOD vad du är lik Ida sternehäll!!

2010-11-03 @ 15:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0